SuccesKriteriet

Episode 2.1 - Strategi, Founders House

5.513 visninger
7. februar 2019
Tine Thygesen havde et godt, solidt job i investment banking i London, hvor hun rådgav meget velhavende og succesfulde personer om deres formuer. Kundekredsen af iværksættere, som havde bygget deres formuer op fra bunden, inspirerede hende til at starte sit eget. Tine Thygesen har i dag flere virksomheder bag sig og er medstifter og administrerende direktør i det succesfulde iværksætterfællesskab Founders House.

Første episode af »Succes Kriteriet« Sæson 2 handler om strategi, og hvordan man sikrer sig, at ens virksomhed overlever i fremtiden.

Hos Founders House sparrer virksomhederne med hinanden og deler ud af deres viden og erfaringer, så de undgår at planlægge virksomhedsstrategier i blinde.

Dette programs business angel er Lars Fløe Nielsen, stifter af Sitecore og medstifter af Nordic Makers, som afslører, hvad der skal til, før han investere sine penge i en ny ide.

I »Det lukkede rum« giver Frank Vestergaard-Olsen, regionsdirektør i Nordea, gode råd til iværksættere om at få ført en strategi ud i praksis.

»SuccesKriteriet« udgives af Berlingske Business og er sponsoreret af Nordea.

Programmet er tilrettelagt af Ane Cortzen og Fannie Pramming.